📦 Αποστολή σε 24 ώρες
🚚 Δωρεάν παράδοση σε όλη την Ελλάδα
🔒 Ασφαλείς και προστατευμένες αγορές
📦 Αποστολή σε 24 ώρες
🚚 Δωρεάν παράδοση σε όλη την Ελλάδα
🔒 Ασφαλείς και προστατευμένες αγορές
📦 Αποστολή σε 24 ώρες
🚚 Δωρεάν παράδοση σε όλη την Ελλάδα
🔒 Ασφαλείς και προστατευμένες αγορές
📦 Αποστολή σε 24 ώρες
🚚 Δωρεάν παράδοση σε όλη την Ελλάδα
🔒 Ασφαλείς και προστατευμένες αγορές
📦 Αποστολή σε 24 ώρες
🚚 Δωρεάν παράδοση σε όλη την Ελλάδα
🔒 Ασφαλείς και προστατευμένες αγορές
📦 Αποστολή σε 24 ώρες
🚚 Δωρεάν παράδοση σε όλη την Ελλάδα
🔒 Ασφαλείς και προστατευμένες αγορές
📦 Αποστολή σε 24 ώρες
🚚 Δωρεάν παράδοση σε όλη την Ελλάδα
🔒 Ασφαλείς και προστατευμένες αγορές
📦 Αποστολή σε 24 ώρες
🚚 Δωρεάν παράδοση σε όλη την Ελλάδα
🔒 Ασφαλείς και προστατευμένες αγορές
📦 Αποστολή σε 24 ώρες
🚚 Δωρεάν παράδοση σε όλη την Ελλάδα
🔒 Ασφαλείς και προστατευμένες αγορές
📦 Αποστολή σε 24 ώρες
🚚 Δωρεάν παράδοση σε όλη την Ελλάδα
🔒 Ασφαλείς και προστατευμένες αγορές
📦 Αποστολή σε 24 ώρες
🚚 Δωρεάν παράδοση σε όλη την Ελλάδα
🔒 Ασφαλείς και προστατευμένες αγορές
📦 Αποστολή σε 24 ώρες
🚚 Δωρεάν παράδοση σε όλη την Ελλάδα
🔒 Ασφαλείς και προστατευμένες αγορές
ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ
ΔΟΜΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Η πώληση κινητών αγαθών στον ιστότοπο δεν διεξάγεται από τον διαχειριστή του ιστότοπου αλλά από τον πωλητή. Συνεπώς, κατά την αγορά κινητών αγαθών, συνάπτεται σύμβαση μεταξύ του αγοραστή και του πωλητή. Ο ίδιος ο διαχειριστής του ιστότοπου δεν αποτελεί συμβαλλόμενο μέρος στην παρούσα σύμβαση πώλησης. Για λόγους απλότητας, οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις που ισχύουν μεταξύ του πωλητή και του αγοραστή περιλαμβάνονται στο παρόν έγγραφο. Σημείωση: Οι παρόντες όροι ισχύουν μεταξύ του αγοραστή και του πωλητή και δεν είναι εκτελεστοί έναντι του κατόχου του ιστότοπου.
Εάν ο πωλητής έχει την έδρα του σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), τη Νορβηγία, το Λιχτενστάιν ή την Ισλανδία, ισχύει η Ευρωπαϊκή Οδηγία για τις Πωλήσεις από Απόσταση. Η παρούσα οδηγία περιλαμβάνει τα ακόλουθα δικαιώματα και εγγυήσεις:
ΑΡΘΡΟ 1 - ΟΡΙΣΜΟΙ
Στους παρόντες Όρους Διαμεσολάβησης, χρησιμοποιούνται οι ακόλουθοι όροι:
ΑΡΘΡΟ 2 - ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΓΟΡΑΣΤΗ
Εάν ο πωλητής έχει την έδρα του σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), τη Νορβηγία, το Λιχτενστάιν ή την Ισλανδία, ισχύει η Ευρωπαϊκή Οδηγία για τις Πωλήσεις από Απόσταση. Η παρούσα οδηγία περιλαμβάνει τα ακόλουθα δικαιώματα και εγγυήσεις:
ΑΡΘΡΟ 3 - ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ
Η πώληση κινητών αγαθών στον ιστότοπο δεν διεξάγεται από τον διαχειριστή του ιστότοπου αλλά από τον πωλητή. Η αγορά κινητών αγαθών υπόκειται επομένως σε σύμβαση μεταξύ του αγοραστή και του πωλητή. Ο διαχειριστής του ιστότοπου δεν αποτελεί συμβαλλόμενο μέρος στην παρούσα σύμβαση πώλησης.
Μέσω του ιστότοπου, αγοράζονται ορισμένα κινητά αντικείμενα από τρίτους, ανεξάρτητα από το αν αυτοί εδρεύουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση ή όχι.
Η υπηρεσία του διαχειριστή του ιστότοπου είναι μια υπηρεσία διαμεσολάβησης που παρέχεται σε τρίτους. Κατά την παραγγελία αγαθών μέσω του ιστότοπου, ο κάτοχος του ιστότοπου εξουσιοδοτείται να ενεργεί ως μεσάζων εκ μέρους και για λογαριασμό του αγοραστή, υποβάλλοντας την παραγγελία στον πραγματικό πωλητή των αγαθών.
Εάν ο πραγματικός πωλητής εδρεύει εκτός Ολλανδίας και το κινητό αντικείμενο πρέπει επομένως να εισαχθεί, αυτό γίνεται στο όνομα του αγοραστή. Τα πρόσθετα έξοδα, όπως ο ΦΠΑ εισαγωγής και τα τέλη (τελωνείου), θα βαρύνουν τον αγοραστή.
ΑΡΘΡΟ 4 - ΠΛΗΡΩΜΗ
Η επεξεργασία της πληρωμής για το αγορασμένο προϊόν γίνεται από τον διαχειριστή του ιστότοπου. Ο διαχειριστής του ιστότοπου διαχειρίζεται επίσης τις πληρωμές (επιστροφή χρημάτων) στον πραγματικό πωλητή.
Οι τιμές που αναφέρονται στον ιστότοπο ενδέχεται να διαφέρουν από τα ποσά που καταβάλλει ο διαχειριστής του ιστότοπου στον πραγματικό πωλητή. Είναι πιθανό ο πωλητής να προσφέρει το προϊόν σε χαμηλότερη τιμή μετά την αγορά του από τον αγοραστή. Η διαφορά μεταξύ του ποσού που καταβάλλει ο αγοραστής και του ποσού που καταβάλλεται στον πωλητή θεωρείται αποζημίωση για την υπηρεσία διαμεσολάβησης που παρέχεται από τον κάτοχο του ιστότοπου στον τρίτο.
ΑΡΘΡΟ 5 - ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΑ
Εάν ο αγοραστής δεν είναι ικανοποιημένος με τον τρόπο εκτέλεσης της συμφωνίας (διαμεσολάβησης), μπορεί να ειδοποιήσει τον διαχειριστή του ιστότοπου χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που παρέχονται στον ιστότοπο. Ο διαχειριστής του ιστότοπου θα χειριστεί οποιαδήποτε αναφορά αγοραστή με τη μέγιστη προσοχή και το συντομότερο δυνατό. Ο διαχειριστής του ιστότοπου θα παράσχει ουσιαστική απάντηση στον αγοραστή το αργότερο δεκατέσσερις ημέρες μετά την παραλαβή της αναφοράς.
Σε περίπτωση δυσαρέσκειας με τη διαδικασία που περιγράφεται στην παράγραφο 1 του παρόντος άρθρου, ο αγοραστής μπορεί να επικοινωνήσει με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών για Πλατφόρμες Λειτουργικών Συστημάτων ( https://ec.europa.eu/consumers/odr/ ).
ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ:
ΑΡΘΡΟ 1 - ΟΡΙΣΜΟΙ
Υπό αυτούς τους όρους, ισχύουν οι ακόλουθοι ορισμοί:
ΑΡΘΡΟ 2 - ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ
Βέλτιστα Σπίτια
Εγγεγραμμένο Γραφείο: Λιθουανία
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: info@yuvy.co.uk
Αριθμός Μητρώου: 1073492
ΑΡΘΡΟ 3 - ΕΦΑΡΜΟΓΗ
Οι παρόντες γενικοί όροι ισχύουν για κάθε προσφορά του επιχειρηματία και για κάθε σύμβαση και παραγγελία πώλησης εξ αποστάσεως που συνάπτεται μεταξύ του επιχειρηματία και του καταναλωτή.
Πριν από τη σύναψη της σύμβασης πώλησης εξ αποστάσεως, το κείμενο των παρόντων γενικών όρων θα τεθεί στη διάθεση του καταναλωτή. Εάν αυτό δεν είναι εύλογα εφικτό, ο επιχειρηματίας θα υποδείξει πριν από τη σύναψη της σύμβασης πώλησης εξ αποστάσεως πώς μπορούν να ελεγχθούν οι γενικοί όροι και ότι θα αποσταλούν δωρεάν στον καταναλωτή το συντομότερο δυνατό κατόπιν αιτήματός του.
Εάν η σύμβαση πώλησης εξ αποστάσεως συνάπτεται ηλεκτρονικά, το κείμενο των παρόντων γενικών όρων θα διατίθεται στον καταναλωτή ηλεκτρονικά με τρόπο ώστε ο καταναλωτής να μπορεί εύκολα να το αποθηκεύσει σε σταθερό μέσο. Εάν αυτό δεν είναι δυνατό, πριν από τη σύναψη της σύμβασης πώλησης εξ αποστάσεως, θα αναφέρεται πού μπορούν να εξεταστούν ηλεκτρονικά οι γενικοί όροι και ότι θα αποστέλλονται δωρεάν στον καταναλωτή κατόπιν αιτήματός του, είτε ηλεκτρονικά είτε με άλλα μέσα.
Σε περιπτώσεις όπου ισχύουν συγκεκριμένοι όροι προϊόντων ή υπηρεσιών επιπλέον των παρόντων γενικών όρων, η δεύτερη και η τρίτη παράγραφος εφαρμόζονται αναλόγως και ο καταναλωτής μπορεί πάντα να επικαλεστεί την εφαρμοστέα διάταξη που είναι η ευνοϊκότερη γι' αυτόν σε περίπτωση αντικρουόμενων όρων.
Εάν μία ή περισσότερες διατάξεις των παρόντων γενικών όρων κριθούν άκυρες ή μη εκτελεστές, οι υπόλοιπες διατάξεις θα παραμείνουν σε πλήρη ισχύ και εφαρμογή και η άκυρη ή μη εκτελεστή διάταξη θα αντικατασταθεί από μια διάταξη που αντικατοπτρίζει πιστά την αρχική πρόθεση.
Οι περιπτώσεις που δεν καλύπτονται από τους παρόντες γενικούς όρους θα αξιολογούνται σύμφωνα με τους παρόντες όρους.
Αβεβαιότητες σχετικά με την ερμηνεία ή το περιεχόμενο μίας ή περισσότερων διατάξεων των γενικών όρων μας θα ερμηνεύονται σύμφωνα με τους παρόντες όρους.
ΑΡΘΡΟ 4 - Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ
Εάν μια προσφορά έχει περιορισμένη διάρκεια ισχύος ή υπόκειται σε όρους, αυτό θα αναφέρεται ρητά στην προσφορά.
Η προσφορά του επιχειρηματία δεν είναι δεσμευτική. Ο επιχειρηματίας διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει και να προσαρμόσει την προσφορά.
Η προσφορά του επιχειρηματία περιλαμβάνει μια πλήρη και ακριβή περιγραφή των προσφερόμενων προϊόντων ή/και υπηρεσιών. Η προσφορά περιέχει μια επαρκώς λεπτομερή περιγραφή ώστε να μπορεί ο καταναλωτής να αξιολογήσει σωστά την προσφορά. Οποιεσδήποτε εικόνες χρησιμοποιούνται από τον επιχειρηματία και υπονοούν ότι αντιπροσωπεύουν το προσφερόμενο προϊόν πρέπει να αντικατοπτρίζουν πιστά τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες. Προφανή σφάλματα ή λάθη στην προσφορά δεν δεσμεύουν τον επιχειρηματία.
Οι εικόνες των προϊόντων αποτελούν πιστή απεικόνιση των προσφερόμενων προϊόντων. Ωστόσο, ο επιχειρηματίας δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι τα χρώματα που εμφανίζονται αντιστοιχούν ακριβώς στα πραγματικά χρώματα των προϊόντων.
Κάθε προσφορά περιλαμβάνει πληροφορίες που καθιστούν σαφές στον καταναλωτή ποια δικαιώματα και υποχρεώσεις συνδέονται με την αποδοχή της προσφοράς. Αυτό περιλαμβάνει, ειδικότερα:
ΑΡΘΡΟ 5 - Η ΣΥΜΒΑΣΗ
Με την επιφύλαξη των διατάξεων της παραγράφου 4, η σύμβαση συνάπτεται όταν ο καταναλωτής αποδέχεται την προσφορά και πληροί τους όρους.
Εάν ο καταναλωτής αποδεχτεί την προσφορά ηλεκτρονικά, ο επιχειρηματίας θα επιβεβαιώσει αμέσως την παραλαβή της αποδοχής. Μέχρι να επιβεβαιώσει ο επιχειρηματίας την παραλαβή, ο καταναλωτής μπορεί να λύσει τη σύμβαση.
Εάν η σύμβαση συνάπτεται ηλεκτρονικά, ο επιχειρηματίας θα λάβει τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την προστασία της ηλεκτρονικής μετάδοσης δεδομένων και τη διασφάλιση ενός ασφαλούς διαδικτυακού περιβάλλοντος. Εάν ο καταναλωτής μπορεί να πληρώσει ηλεκτρονικά, ο επιχειρηματίας θα εφαρμόσει τα κατάλληλα μέτρα ασφαλείας.
Ο επιχειρηματίας μπορεί, εντός των νόμιμων ορίων, να επαληθεύσει την ικανότητα του καταναλωτή να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις πληρωμής και τυχόν γεγονότα που σχετίζονται με την υπεύθυνη σύναψη της σύμβασης πώλησης από απόσταση. Εάν ο επιχειρηματίας έχει βάσιμο λόγο να μην συνάψει τη σύμβαση βάσει αυτής της επαλήθευσης, μπορεί να αρνηθεί μια παραγγελία ή ένα αίτημα, αναφέροντας τους λόγους, ή να επιβάλει ειδικούς όρους στην εκτέλεση.
Το αργότερο κατά την παράδοση του προϊόντος, της υπηρεσίας ή του ψηφιακού περιεχομένου, ο επιχειρηματίας θα παρέχει στον καταναλωτή τις ακόλουθες πληροφορίες γραπτώς ή με τρόπο που να επιτρέπει στον καταναλωτή να τις αποθηκεύσει σε σταθερό μέσο:
Για συναλλαγές διάρκειας, η διάταξη της προηγούμενης παραγράφου ισχύει μόνο για την πρώτη παράδοση.
ΑΡΘΡΟ 6 - ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Για την παράδοση προϊόντων:
Κατά την αγορά προϊόντων, ο καταναλωτής μπορεί να λύσει τη σύμβαση χωρίς να αιτιολογήσει εντός 14 ημερών.
Αυτή η περίοδος υπαναχώρησης ξεκινά την επόμενη ημέρα από την παραλαβή του προϊόντος από τον καταναλωτή ή από έναν εκπρόσωπο που έχει οριστεί από τον καταναλωτή.
Εάν ο καταναλωτής έχει παραγγείλει πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία, η περίοδος υπαναχώρησης ξεκινά την ημέρα που ο καταναλωτής ή το τρίτο μέρος που έχει ορίσει παραλάβει το τελευταίο προϊόν. Ο επιχειρηματίας μπορεί να αρνηθεί μια παραγγελία για πολλά προϊόντα με διαφορετικούς χρόνους παράδοσης, υπό την προϋπόθεση ότι ο καταναλωτής έχει ενημερωθεί σαφώς πριν από την παραγγελία.
Εάν η παράδοση αποτελείται από πολλαπλές αποστολές ή εξαρτήματα, η περίοδος υπαναχώρησης ξεκινά την ημέρα που ο καταναλωτής ή ο τρίτος που έχει ορίσει παραλαμβάνει την τελευταία αποστολή ή εξάρτημα.
Εάν η συμφωνία περιλαμβάνει την τακτική παράδοση προϊόντων σε καθορισμένη χρονική περίοδο, η περίοδος υπαναχώρησης αρχίζει την ημέρα που ο καταναλωτής ή το τρίτο μέρος που έχει ορίσει παραλαμβάνει το πρώτο προϊόν.
Για υπηρεσίες και ψηφιακό περιεχόμενο που δεν παρέχονται σε απτό μέσο:
Για συμβάσεις παροχής υπηρεσιών ή συμβάσεις προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου που δεν παραδίδεται σε υλικό μέσο, ο καταναλωτής μπορεί να ακυρώσει τη σύμβαση εντός δεκατεσσάρων ημερών χωρίς να αναφέρει τους λόγους. Αυτές οι δεκατέσσερις ημέρες αρχίζουν την επόμενη ημέρα από τη σύναψη της σύμβασης.
Παρατεταμένη περίοδος υπαναχώρησης για προϊόντα, υπηρεσίες και ψηφιακό περιεχόμενο που δεν παρέχονται σε υλικό μέσο, εάν δεν παρέχονται πληροφορίες σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης:
Εάν ο επιχειρηματίας δεν παράσχει τις νόμιμα απαιτούμενες πληροφορίες σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης ή το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει δώδεκα μήνες μετά το τέλος της αρχικής προθεσμίας υπαναχώρησης.
Εάν ο επιχειρηματίας παράσχει τις προαναφερθείσες πληροφορίες εντός δώδεκα μηνών από την έναρξη της αρχικής περιόδου υπαναχώρησης, η περίοδος υπαναχώρησης λήγει δεκατέσσερις ημέρες αφότου ο καταναλωτής λάβει αυτές τις πληροφορίες.
Κατά τη διάρκεια της περιόδου υπαναχώρησης, ο καταναλωτής οφείλει να χειρίζεται το προϊόν και τη συσκευασία με προσοχή. Μπορεί να αποσυσκευάσει ή να χρησιμοποιήσει το προϊόν μόνο στο βαθμό που είναι απαραίτητο για να αξιολογήσει εάν επιθυμεί να το κρατήσει. Εάν ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλει να επιστρέψει το προϊόν με όλα τα αξεσουάρ και, εάν είναι εύλογα δυνατό, στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, ακολουθώντας τις εύλογες και σαφείς οδηγίες του επιχειρηματία.
Για να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, ο καταναλωτής πρέπει να ειδοποιήσει τον επιχειρηματία εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, χρησιμοποιώντας το υπόδειγμα φόρμας υπαναχώρησης. Αφού ειδοποιήσει τον επιχειρηματία, ο καταναλωτής πρέπει να επιστρέψει το προϊόν εντός 14 ημερών. Ο καταναλωτής πρέπει να προσκομίσει απόδειξη έγκαιρης αποστολής, όπως απόδειξη αποστολής.
ΑΡΘΡΟ 7 - ΚΟΣΤΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Κατά την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο καταναλωτής είναι υπεύθυνος μόνο για το κόστος επιστροφής του προϊόντος.
Ο επιχειρηματίας θα επιστρέψει το ποσό της αγοράς το συντομότερο δυνατό, το αργότερο εντός 14 ημερών από την υπαναχώρηση, χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο πληρωμής με τον καταναλωτή. Αυτό απαιτεί την επιστροφή του προϊόντος από τον επιχειρηματία ή απόδειξη πλήρους επιστροφής. Οποιαδήποτε υποτίμηση λόγω απρόσεκτου χειρισμού θα χρεώνεται στον καταναλωτή. Αυτό δεν μπορεί να ζητηθεί εάν ο επιχειρηματίας δεν παρείχε όλες τις νόμιμα απαιτούμενες πληροφορίες σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης πριν από τη σύναψη της σύμβασης αγοράς.
ΑΡΘΡΟ 8 - ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορεί να αποκλειστεί μόνο εάν ο επιχειρηματίας το δηλώσει σαφώς στην προσφορά ή πριν από τη σύναψη της σύμβασης και το προϊόν εμπίπτει σε μία από τις κατηγορίες που αναφέρονται στις παραγράφους 2 και 3.
Εξαίρεση είναι δυνατή μόνο για τα ακόλουθα προϊόντα:
Εξαίρεση είναι δυνατή μόνο για τις ακόλουθες υπηρεσίες:
ΑΡΘΡΟ 9 - ΤΙΜΗ
Κατά την περίοδο που αναφέρεται στην προσφορά, οι τιμές των προϊόντων ή/και των υπηρεσιών δεν θα αυξηθούν, εκτός από αλλαγές λόγω προσαρμογών του συντελεστή ΦΠΑ.
Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, ο επιχειρηματίας δύναται να προσφέρει προϊόντα ή υπηρεσίες με τιμές που υπόκεινται σε διακυμάνσεις της χρηματοπιστωτικής αγοράς πέραν του ελέγχου του σε μεταβλητές τιμές. Η προσφορά θα αναφέρει αυτή τη σύνδεση με τις διακυμάνσεις και ότι όλες οι αναφερόμενες τιμές είναι τιμές-στόχοι.
Αυξήσεις τιμών εντός τριών μηνών από τη σύναψη της σύμβασης επιτρέπονται μόνο εάν προκύπτουν από νομικές ρυθμίσεις.
Αυξήσεις τιμών μετά από τρεις μήνες από τη σύναψη της σύμβασης επιτρέπονται μόνο εάν συμφωνηθεί από τον επιχειρηματία και:
Οι τιμές που αναφέρονται στην προσφορά προϊόντων ή υπηρεσιών περιλαμβάνουν ΦΠΑ.
Όλες οι τιμές υπόκεινται σε τυπογραφικά και τυπογραφικά λάθη. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τις συνέπειες τέτοιων λαθών. Σε περίπτωση τυπογραφικών ή τυπογραφικών λαθών, ο επιχειρηματίας δεν υποχρεούται να παραδώσει το προϊόν σε λανθασμένη τιμή.
ΑΡΘΡΟ 10 - ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ
Ο επιχειρηματίας εγγυάται ότι τα προϊόντα ή/και οι υπηρεσίες συμμορφώνονται με τη σύμβαση, τις προδιαγραφές που αναφέρονται στην προσφορά, τις εύλογες απαιτήσεις αξιοπιστίας ή/και χρηστικότητας και τις ισχύουσες νομικές ή/και κανονιστικές διατάξεις κατά τη στιγμή της σύναψης της σύμβασης. Εφόσον συμφωνηθεί, ο επιχειρηματίας εγγυάται επίσης ότι το προϊόν είναι κατάλληλο για σκοπούς διαφορετικούς από την κανονική χρήση.
Μια εγγύηση που παρέχεται από τον επιχειρηματία, τον κατασκευαστή ή τον εισαγωγέα δεν επηρεάζει τα νόμιμα δικαιώματα και τις αξιώσεις του καταναλωτή κατά του επιχειρηματία βάσει της σύμβασης. Αυτό περιλαμβάνει τυχόν υποσχέσεις που δίνονται από τον επιχειρηματία, τον προμηθευτή, τον εισαγωγέα ή τον παραγωγό του, οι οποίες χορηγούν στον καταναλωτή δικαιώματα ή αξιώσεις πέραν των νομικά απαιτούμενων, εάν ο επιχειρηματίας δεν εκπληρώσει τις συμβατικές του υποχρεώσεις.
Οποιαδήποτε ελαττώματα ή λανθασμένα παραδοθέντα προϊόντα πρέπει να αναφέρονται εγγράφως στον επιχειρηματία εντός τεσσάρων εβδομάδων από την παράδοση. Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους συσκευασία και σε καινούργια κατάσταση.
Η εγγύηση δεν ισχύει εάν:
ΑΡΘΡΟ 11 - ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Ο επιχειρηματίας θα επιδεικνύει τη μέγιστη προσοχή κατά την παραλαβή και εκτέλεση παραγγελιών προϊόντων και την αξιολόγηση αιτημάτων για παροχή υπηρεσιών.
Ο τόπος παράδοσης είναι η διεύθυνση που παρέχεται από τον καταναλωτή στην εταιρεία.
Με την επιφύλαξη της παραγράφου 4 του παρόντος άρθρου, η εταιρεία θα επεξεργάζεται τις παραγγελίες άμεσα και το αργότερο εντός 30 ημερών, εκτός εάν ο καταναλωτής συμφωνήσει σε μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης. Σε περίπτωση καθυστέρησης της παράδοσης ή μη εκτέλεσης ή μερικής εκτέλεσης της παραγγελίας, ο καταναλωτής θα ειδοποιείται το αργότερο εντός 30 ημερών από την παραγγελία. Σε αυτήν την περίπτωση, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να καταγγείλει τη σύμβαση αζημίως. Ο καταναλωτής δεν δικαιούται αποζημίωσης.
Όλοι οι χρόνοι παράδοσης είναι ενδεικτικοί. Ο καταναλωτής δεν μπορεί να αντλήσει κανένα δικαίωμα από τους δηλωμένους χρόνους παράδοσης. Η υπέρβαση μιας προθεσμίας δεν παρέχει στον καταναλωτή δικαίωμα αποζημίωσης.
Σε περίπτωση καταγγελίας βάσει της παραγράφου 3 του παρόντος άρθρου, ο φορέας εκμετάλλευσης θα επιστρέψει το ποσό που κατέβαλε ο καταναλωτής το συντομότερο δυνατό, τουλάχιστον εντός 14 ημερών από την καταγγελία.
Εάν η παράδοση ενός παραγγελθέντος προϊόντος αποδειχθεί αδύνατη, ο επιχειρηματίας θα αναζητήσει ένα είδος αντικατάστασης. Το αργότερο κατά την παράδοση, θα γνωστοποιείται με σαφήνεια και κατανοητό τρόπο ότι παραδίδεται ένα είδος αντικατάστασης. Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν μπορεί να αποκλειστεί για τα είδη αντικατάστασης. Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον επιχειρηματία.
Ο κίνδυνος ζημιάς ή/και απώλειας προϊόντων βαρύνει τον επιχειρηματία μέχρι τη στιγμή της παράδοσης στον καταναλωτή ή σε έναν προηγουμένως ορισμένο αντιπρόσωπο, εκτός εάν συμφωνηθεί ρητά διαφορετικά.
ΑΡΘΡΟ 12 - ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ: ΔΙΑΡΚΕΙΑ, ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΝΕΩΣΗ
Λήξη
Ο καταναλωτής μπορεί να καταγγείλει μια αόριστη σύμβαση για την τακτική παράδοση προϊόντων (συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτρικής ενέργειας) ή υπηρεσιών ανά πάσα στιγμή, με την επιφύλαξη των συμφωνημένων κανόνων καταγγελίας και μέγιστης προθεσμίας προειδοποίησης ενός μηνός.
Ο καταναλωτής μπορεί να καταγγείλει μια σύμβαση ορισμένου χρόνου για την τακτική παράδοση προϊόντων (συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτρικής ενέργειας) ή υπηρεσιών στο τέλος της ορισμένης περιόδου, με την επιφύλαξη των συμφωνημένων κανόνων καταγγελίας και προθεσμίας προειδοποίησης που δεν υπερβαίνει τον ένα μήνα.
Ο καταναλωτής μπορεί να καταγγείλει τις συμφωνίες που αναφέρονται στις προηγούμενες παραγράφους:
Επέκταση
Μια σύμβαση ορισμένου χρόνου για την τακτική παράδοση προϊόντων (συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτρικής ενέργειας) ή υπηρεσιών δεν μπορεί να παραταθεί ή να ανανεωθεί σιωπηρά για ορισμένο χρονικό διάστημα.
Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, μια σύμβαση ορισμένου χρόνου για την τακτική παράδοση ημερήσιων ή εβδομαδιαίων εφημερίδων ή περιοδικών μπορεί να παραταθεί σιωπηρά για έως και τρεις μήνες, εάν ο καταναλωτής μπορεί να καταγγείλει την παραταθείσα σύμβαση πριν από τη λήξη της παράτασης με προθεσμία προειδοποίησης που δεν υπερβαίνει τον ένα μήνα.
Μια σύμβαση ορισμένου χρόνου για την τακτική παράδοση προϊόντων ή υπηρεσιών μπορεί να παραταθεί αυτόματα επ' αόριστον μόνο εάν ο καταναλωτής μπορεί να την καταγγείλει ανά πάσα στιγμή με προθεσμία προειδοποίησης που δεν υπερβαίνει τον ένα μήνα ή τους τρεις μήνες για συμβάσεις που αφορούν την τακτική παράδοση ημερήσιων ή εβδομαδιαίων εφημερίδων ή περιοδικών που παραδίδονται λιγότερο από μία φορά το μήνα.
Μια δοκιμαστική ή εισαγωγική συνδρομή ορισμένου χρόνου για ημερήσιες ή εβδομαδιαίες εφημερίδες και περιοδικά δεν συνεχίζεται σιωπηρά και λήγει αυτόματα με τη λήξη της δοκιμαστικής ή εισαγωγικής περιόδου.
Διάρκεια
Εάν μια σύμβαση διαρκεί περισσότερο από ένα έτος, ο καταναλωτής μπορεί να την καταγγείλει μετά από ένα έτος με προθεσμία προειδοποίησης που δεν υπερβαίνει τον ένα μήνα, εκτός εάν η εύλογη και δίκαιη λύση αντιτίθεται στην καταγγελία πριν από τη λήξη της συμφωνημένης διάρκειας.
ΑΡΘΡΟ 13 - ΠΛΗΡΩΜΗ
Εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετική ημερομηνία, τα ποσά που οφείλει ο καταναλωτής πρέπει να καταβληθούν εντός επτά εργάσιμων ημερών από την έναρξη της περιόδου υπαναχώρησης βάσει του Άρθρου 6(1). Για τις συμβάσεις παροχής υπηρεσιών, η περίοδος αυτή ξεκινά μετά την παραλαβή της επιβεβαίωσης της συμφωνίας από τον καταναλωτή.
Ο καταναλωτής οφείλει να αναφέρει αμέσως στον πάροχο τυχόν ανακρίβειες στα στοιχεία πληρωμής που παρέχονται.
Σε περίπτωση μη πληρωμής από τον καταναλωτή και με την επιφύλαξη νομικών περιορισμών, ο επιχειρηματίας δύναται να χρεώσει τον καταναλωτή με τυχόν προκαθορισμένα εύλογα έξοδα.
ΑΡΘΡΟ 14 - ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΑ
Ο επιχειρηματίας πρέπει να διαθέτει μια επαρκώς δημοσιοποιημένη διαδικασία υποβολής καταγγελιών και να χειρίζεται τις καταγγελίες σύμφωνα με αυτήν τη διαδικασία.
Οι καταγγελίες σχετικά με την εκτέλεση της σύμβασης πρέπει να υποβάλλονται στον επιχειρηματία, πλήρως και με σαφήνεια, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από την ανακάλυψη των ελαττωμάτων από τον καταναλωτή.
Οι καταγγελίες που υποβάλλονται στον επιχειρηματία θα απαντώνται εντός 14 ημερών από την παραλαβή τους. Εάν μια καταγγελία απαιτεί μεγαλύτερη διάρκεια επεξεργασίας, ο επιχειρηματίας θα απαντήσει εντός 14 ημερών με μια επιβεβαίωση και μια ένδειξη για το πότε ο καταναλωτής μπορεί να αναμένει μια πιο λεπτομερή απάντηση.
Εάν μια καταγγελία δεν μπορεί να επιλυθεί φιλικά, καθίσταται διαφορά που υπόκειται στη διαδικασία επίλυσης διαφορών.
ΑΡΘΡΟ 15 - ΔΙΑΦΟΡΕΣ
Για τις συμβάσεις μεταξύ του επιχειρηματία και του καταναλωτή στις οποίες ισχύουν οι παρόντες γενικοί όροι, εφαρμόζεται αποκλειστικά το ολλανδικό δίκαιο.
ΑΡΘΡΟ 16 - ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ Ή ΑΠΟΚΛΙΝΟΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
Πρόσθετες διατάξεις ή αποκλίσεις από τους παρόντες γενικούς όρους δεν πρέπει να θέτουν σε μειονεκτική θέση τον καταναλωτή και πρέπει να καταγράφονται εγγράφως ή με τρόπο που να επιτρέπει στον καταναλωτή να τις αποθηκεύει σε σταθερό μέσο.
ΑΡΘΡΟ 17 - ΕΝΔΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ
Δυστυχώς, δεν δεχόμαστε επιστροφές ρούχων και παπουτσιών λόγω των καταστροφικών περιβαλλοντικών τους επιπτώσεων. Εάν τα ρούχα σας δεν σας ταιριάζουν, θα σας παρέχουμε ένα κουπόνι 50% για να παραγγείλετε καλύτερο μέγεθος. Σας συνιστούμε να δωρίσετε το αρχικό προϊόν σε έναν φίλο για να αποφύγετε τη σπατάλη.
Ακολουθούν ορισμένα στοιχεία που εξηγούν την απόφασή μας:
Δεδομένου ότι τα προϊόντα μας αποστέλλονται απευθείας από τον κατασκευαστή, συμβάλλουμε ήδη σημαντικά στην προστασία του περιβάλλοντος. Η αποδοχή επιστροφών και η σχετική σπατάλη ρούχων και οι πρόσθετες εκπομπές ρύπων από την εφοδιαστική αλυσίδα θα ερχόταν σε αντίθεση με την αποστολή μας: έναν καλύτερο κόσμο.